Káreset benyújtása

Sajnáljuk, hogy utazása során váratlan esemény érte, viszont örömmel nyújtunk Önnek segítséget. Amennyiben utazása folyamán kötvénye által biztosított esemény következett be, akkor kérjük nyújtsa be káresetét, és csatolja hozzá az összes szükséges dokumentumot (a benyújtandó dokumentumok listáját alább, az adott fajta biztosításokra vonatkozó utolsó bekezdésében találja).

Káresetét feldolgozzuk és esetleges kérdéseit szívesen megválaszoljuk.

Bármi történik is, Online Kárportálunk a leggyorsabb és legközvetlenebb módja bejelentése feldolgozásának. Ez a kényelmes megoldás a 24 órában, útközben, külföldröl is bármikor elérhető online.

Az online felületen még az sem gond, ha éppen nicsen keze ügyében a kötvényszáma!

Minél hamarabb értesülünk a káreseményről, annak részleteitől és kapjuk meg a szükséges dokumentumokat, annál gyorsabban kerül az feldolgozásra és a kár kifizetésére.
Kárbejelentésének alakulását naprakészen nyomon követheti a Kárportálon.

A hi.health több, mint egy digitális fizetési kártya – ez az Ön gondtalan egészségügyi megoldása: biztonságos, egyszerű és kényelmes!

A hi.health segítségével Önnek nem kell semmilyen költséget viselnie. Ehelyett kap egy, a Mondial Assistance által már fedezett fizetési kártyát, amellyel káresemény esetén orvoslátogatásokat, gyógyszertári vásárlásokat és egyéb egészségügyi szolgáltatásokat fizethet. Saját pénze biztonságban marad a számláján.

Nincs kockázat az Ön számára – minden költséget fedezünk

A hi.health nagy előnye, hogy minden felmerülő költséget közvetlenül a Mondial Assistance visel. Nem kell attól tartania, hogy előre kell fizetnie, vagy nem kockáztatja a költségek megtérítését. Az Ön anyagi biztonsága a legfontosabb. Csak annyit kell tennie, hogy kifizeti a számlát a kapott kártyával, és nem kell aggódnia a visszatérítés miatt.

Lépésről lépésre: Hogyan működik a hi.health?

  • Külföldi vészhelyzet esetén ha orvosi segítségre lesz szüksége, amelyet helyben kell fizetni. Tárcsázza a Mondial Assistance segélyhívó központ számát (T: +36 1 814 9500), és kérje a hi.health digitális fizetési kártya kiadását.
  • Kapni fog egy e-mailt a digitális fizetési kártya hozzáférési adataival, amelyeket hozzáadhat digitális pénztárcájához (ha még nem nincs Önnek: töltse le iOS-re az App Store-ból „Apple Wallet” vagy Android-ra a Play Áruházból „Google Wallet" alkalmazást)
  • A számlát közvetlenül mobiltelefonjával, készpénz nélkül fizetheti ki.
  • Orvosi látogatása vagy gyógyszertári vásárlás után a szokásos módon számlát kap.
  • A számlát, valamint a hozzá tartozó orvosi dokumentumokat és leleteket le kell fényképezni és fel kell tölteni: Okostelefonjával fényképezze le a dokumentumokat, és töltse fel a fényképet a hi.health platformon keresztül. A feltöltési folyamat egyszerű és felhasználóbarát.
  • Kész! A többiről a Mondial Assistance gondoskodik.

Az Ön előnyei egy pillantásra

  • Nincs pénzügyi kockázat: Soha nem kell előre fizetni, és nem kell viselnie a visszatérítés kockázatát.
  • Könnyen használható: Néhány kattintással feltöltheti számláját a hi.health webhelyen.
  • Gyors ügyintézés: A költségeket azonnal, a Mondial Assistance fizetési kártyájával, várakozási idő nélkül fedezzük.
  • Gondtalan egészség: az egészségére összpontosítson, ne a pénzügyeire.

A hi.health segítségével a kárügyintézés feldolgozása egyszerűvé és stresszmentessé válik. Használja ki a Mondial Assistance támogatását, és élvezze azt az érzést, hogy mindig biztonságban van. Nekünk az Ön egészsége a legfontosabb – bízzon a hi.healthben, és tapasztalja meg az egészségügy finanszírozás jövőjét.

  1. Baleset, betegség esetén
  2. Útlemondás esetén
  3. Poggyászkár esetén
  4. Autó-Motor Asszisztencia esetén

 

Online Kárportál 
Óriási előnye, hogy a mielőbbi kárrendezéshez szükséges dokumentumok online feltöthetők, sőt, a felületünkön folyamatosan nyomontkövetheti káresete feldolgozását és fejleményeit.
Próbálja ki! 

Amennyiben további segítségre lenne szüksége, nézze meg a Gyakori kérdések oldalunkat vagy várjuk hívását a következő telefonszámon:  tel:+36 30 472 3626.

 

Online kárbejelentés - Kárportál

vagy

Mondial Assistance Magyarország
Károsztály
1087 Budapest
Könyves Kálmán körút 48-52. 1. emelet
Magyarország

Ha utazása során azonnali segítségre van szüksége, megbetegedett, vagy baleset érte, hívja segélyközpontunkat: +36 1 814-9500

 

Mit tegyen baj esetén?

Ha egy nem várt eseményt követően nem biztos benne, hogy mit tegyen, le kell-e mondania a tervezett utazását, akkor szívesen segítünk megfelelő döntést hozni. 

 

Tanácsadás

Sajnáljuk, ha bármilyen kellemetlenség, baj vagy kár érte utazása tervezése közben vagy útja alatt. Tudnia kell, azonban, hogy ilyen esetekben is ott állunk Ön mellett, hogy segítsünk.

 

Káreset benyújtása

Egyszerűen, gyorsan, online! Ha tudja milyen fedezetere van szüksége, online felütetünkön pilanatok alatt megkötheti az Önnek legmegfelelőbb utasbiztosításunkat.
 

 

Utasbiztosítás
Biztosítási Feltételek - oldalak, illusztráció Részletek
Segítség & Rólunk - kézfogás illusztráció Részletek
Gyakori kérdések - kérdőjel, illusztráció Részletek
Igaz történetek – Ügyfélélmények felsorolása egy oldalon, illusztráció Részletek
Örömmel segítünk!
Kérdése van ?
Hívja bizalommal ügyfélszolgálatunkat, ahol munkanapokon örömmel állunk renelkezésére az Önnek leginkább megfelelő utasbiztosítás kiválasztásában:
Hétfőtöl péntekig 08.00 és 16.00 óra között.
Hívjon minket, vagy írjon nekünk e-mailt