Az akkori magyarországi iroda vezetője 2007. február elsején vágott bele Bécsből a magyar utasbiztosítási üzlet felépítésébe a délkelet-európai értékesítési igazgató és az osztrák szervezeti egység támogatásával. Ezt követően 2007. október 1-én nyílt meg Budaörsön egy kis, családiasan működő három fős iroda, amely aztán rövidesen hét főre nőtte ki magát. Az utasbiztosítással kapcsolatos termékek értékesítése 2008. márciusában indult.
A Mondial Assistance üzleti modellje részben B2B részben pedig B2C, azaz sok esetben üzleti partnereken keresztül tevékenykedik, de közvetlenül is értékesít lakossági ügyfelek számára megfelelő biztosításokat. Egyéni ügyfelei mellett üzleti partnerei az utazási irodák, hagyományos és online brókerek, utazási portálok és légitársaságok.
2008 márciusában indult a POLEASY foglalási rendszer is („kötvénykötés könnyedén”), Európa akkor egyik legmodernebb, webalapú foglalási eszköze. Használatához semmiféle bonyolult számítogépes telepítésre nem volt szükség és a partnerek igényei szerint került kialakításra. A Mondial Assistance fejlődése azóta is töretlen. A kezdetekben két jelentős értékesítési mérföldkő is nagyban segítette a cég előmenetelét. 2008 őszén sikerült a Malévvel partnerkapcsolatot kialakítani, amely mind presztízsben, mind pedig bevételben óriási lépést jelentett előre.
A Mondial Assistance cégcsoport a világpiac élvonalába tartozik az online utasbiztosítások és asszisztansz szolgáltatások terén. Kezdetben több mint 50 légitársasággal dolgozott együtt világszerte. Köztük számos menetrend szerinti nemzeti légitársasággal, mind pedig low-cost, vagy más néven fapados légitársaságokkal. A legnagyobb légi partnereink ma Magyarországon: KLM Royal Dutch Airlines, Air France, Aegean Airlines, Swiss International Air Lines, Air Transat, British Airways, TAP Portugal, Aer Lingus, és a Delta Airlines.
A másik nagy horderejű partnerkapcsolat 2009-ben a Netrisk-kel és a Biztositas.hu-val kialakított együttműködés volt, amely szintén mind public relations értékben mind bevételben jelentős fejlődést eredményezett. Ugyankkor, bár jelenleg több mint 400 üzleti partnerrel tart gyümölcsöző kapcsolatot a Mondial Assistance, a saját weboldalon, egyedi ügyfeleknek kínált utasbiztosítási termékei és szolgáltatásai is népszerűek. Ennek egyértelmű jele, hogy mind az ügyfeleink, mind a szakma kiemelkedően díjazta munkánkat:
2017-ben a Biztositas.hu kezdeményezésével rendezett az Év Utazási Biztosítója megmérettetésen a szolgáltatás és a kárrendezés kategóriában is az 1. helyen végeztünk és elnyertük az ÉV UTAZÁSI BIZTOSÍTÓJA címet.
2018-ban pedig a szakma az előkelő 3. helyezetnek járó Magyar Biztosítási Terméknagydíjjal értékelte a Mondial Assistance Magyarország termékeit és szolgáltatásait az Utasbiztosítás kategóriában.